Saturday, 21 August 2010

Mencabar sungguh puasa tahun ini

Mencabar betul puasa tahun nie sebabnya aku pun tak tahu. Aku rasa penat sangat tahun nie. Alhamdulillah... tak penah sekali pun aku balik keje tak masak walaupun hanya masak nasi goreng sebab senang masa sahur nanti aku tambah @ masak skit-skit jer. Ari nie aku kena gastrik yang amat sangat, start dari sahur lagi. Aku ambik langkah berjaga-jaga dengan memakan terus ubat gastrik sebab semangat nak berpuasa aku memang tinggi. Sebenarnya Abdul Salam demam semalam sampai aku tak larat nak makan nasi pas balik dari klinik. Aku hanya berbuka dengan kuih sagu ngan sikit roti john. Tapi yang pastunya aku sempat lagi buat A & W float... memang x lepas....
Masa aku sakit sakit sangat-sangat tadi, aku betul-betul bertekat tak nak buka puasa. Aku hanya mengadu padaNYA... aku mintak supaya sakit ku itu dibawa pergi kerna aku ingin menunaikan kewajipan ku sebagai hambaNYA... Alhamdulillah...aku masih bertahan sehingga sekarang dan aku dah siap masak lauk IKAN JENAHAK KUKUS ASAM LIMAU... x sabar nak berbuka ...

No comments: