Saturday, 9 June 2012

Customer complain


 Customer complain yang pertama aku dapat mengenai kek coklat aku.. wah dah berkulatlah pulak dia..aku buat kuih tu pada malam selasa than aku bawa dia ke tempat keje.. customer aku tu pulak cuti.. Esoknya pulak dia ambil.. Pastu pagi td dia mms aku gambar-gambar nie.. Kulat sudah mula membiak... wah..aku pun tak pasti sebenarnya kek tanpa bahan pengawet ni berapa lama boleh tahan sebab seingat aku customer aku yang lain ada yang kata depa duk letak kek tu dalam peti ais seminggu lamanya boleh tahan lagi...entah mana silapnya.. jadi lepas ni bila orang tanya berapa lama boleh tahan, senang aku kata dalam 4 hari jer.. aku taknak ianya berulang kembali...

3 comments:

Mokteh said...

ade wap air kot

Angah Fadzrul said...

Agaknyalah kot..sian Rathi..tapi akak gqnti yang baru

Angah Fadzrul said...

Agaknyalah kot..sian Rathi..tapi akak gqnti yang baru