Sunday, 26 September 2010

Syukur semuanya sudah berakhir

Alhamdulillah.... akhirnya penantian kami berakhir rabu ari tu. Kami dah dapat semula sang biru kami setelah hampir sebulan menunggunya. Kami kena penalty rm400 diatas kecuaian Bob-salesman Naza yang tak tahu mana peginya nama suamiku as a 2nd driver kat dalam insurance. Disebabkan rasa berslaahnya pada kami, dia nak bayar separuh dari jumlah bayaran penalty tu. Pasni kena beringat sebabnya yang selalu driver, abg amri bukannya aku. So far bengkel tu buat okay, cuma ada nampak gap skit antara lampu depan ngan bumper tepi tu skit dan so far depa kata depa guna barang original toyota punya sebab depa kata localnya barang xder. Okaylah tu... harapnya mereka berkata benarlah. Cuma kami kena hantar semula kete ke bengkel sebab lamu dia tinggi sangat. Insya Allah bila ada masa nanti pasti suamiku g hantar sebab dia memang tak suka akan kecacatan pada kete dia. Klu kete aku, nampak gayanya macam akulah nak kene g antar bengkel sendiri. Contohnya macam kete aku yang rabak masa aku terseret bawah lori dulu tu. Masa tu aku tengah mengandungkan Umar, ha until today Umar dah masuk 1 tahun 2 bulan, rabak tu masih disitu. dah siap berkarat lagi. Biarlah ... kete aku, kete dia jugak.

No comments: