Tuesday, 5 April 2011

Apa nak buat ngan dia ni?

Apa kita nak buat ngan orang orang yang tahu senyum bila dia nak jer? Bila dia rasa perlu jer. Aku cukup berangin ngan orang camtu.. Aku rasa camnak bagi flying kick jer. Tapi yang aku x tahan tu bila dia rasa nak mintak tolong kat aku...wah...aku pun lupa yang dia buat kat aku. Aku pun x pasti kenapa aku jadi lagu tu... Huhuhu. Aku memang mudah memaafkan orang sebenarnya walaupun hakikat dia aku tahu aku nie mudah kena buli sbb kenaifan aku nie. Naif ke aku nie? Yang tu aku nak ketawa sbb aku taklah naif mana cuma yang aku tahu aku nie mencari keberkatan dalam kehidupan aku seharian. Bila ada orang buat aku sakit hati, apa yang aku tahu buat hanyalah berdoa semoga Allah melembutkan hati dia untuk berubah. Pastu bila ada orang buat kebaikan pada aku, rahmat ALLAH kupinta keatas mereka. Namun begitu aku masih tak faham masih ada orang yang yang hanya NAK tersenyum bila dia NAK jer. Masa aku berhadapan ngan orang camtu tadi, takder maknanya aku nak doakan yang baik2 untuk dia..yang aku rasa nak buat tadi cuma..eee ....wacha!!!!

No comments: