Sunday, 5 February 2012

Kita minta pada Allah tapi ...

Alhamdulillah... Allah telah membuka 1 lagi pintu rezeki buatku. Aku sekarang nie tengah giat berbisnes secara kecil-kecilan .. apa lagi kalau bukan biz apam polkadot aku... kelakar tapi aku berani memulakan langkah pertamaku dengan menjual apam polkadot aku yang x gebu tapi lembut. Best aku rasa sebab dia lembut cuma pada awalnya dia x gebu, means dia tak naik macam orang lain buat.. macam-macam aku cuba tapi tak berjaya jugak sehinggalah pada 1 hari aku berjumpa petua yang amat berguna ... terima kasih kepada yang berkongsi rahsia ..nanti aku postkan gambar apam gebu aku sebab aku tak sempat nak ambik gambar utk apam aku yang comel tu sebab tak sempat. Tadi aku baru, start pukul 8 dan lebih kurang pukul 9:30 siap..patu aku bungkus 3 biji dalam bekas plastik dan terus aku hantar ke kilang tempat aku bekerja.. permintaan .. Walaupun untung tak banyak tapi aku pasti apa yang kita minta dari Allah, kita perlu usaha dulu baru Allah nak bagi ... dan ini cara Allah bagi kepada aku...

No comments: