Wednesday, 11 April 2012

Hari ni cuti

Hari ni kerajaan bagi cuti sempena hari pertabalan agung tapi aku keliru sebab sebelum-sebelum ni ada tak cuti macam ni. Yealah 5 tahun sekali mana nak ingat. Anyway aku takde rancangan nak kemana-mana sebabnya suami aku keje..cari duit lebih katanya. Kos kehidupan kat KL ni tinggi. Apa nak buat kita yang buat pilihan nak tinggal kat mana atas ketentuan Illahi. Semalam sekali lagi suami aku mengeluh bilalah dia nak rasa seperti raja..hahaha. Ada hati nak jadi raja tapi betullah dan aku jawab sambil tersenyum "ha..apa lagi bentikan orang keje...". Dia kata benti buat kuih pun takpe dah...hehehe. Dia nak potong pulak minat aku.. Takpe..demi suamiku yang tersayang, aku hanya akan buat kuih bila ada tempahan je..that my promise. Tapi boleh ke? Sebabnya ku buat je kuih tu, Insya Allah habis sebab kawan-kawan mesti nak beli, kalau takde depa tanya... Takpelah bang.. Ayang cuba


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: