Thursday, 18 April 2013

Rezeki yang kita cari selama ini

Aku tak pasti kalau ada orang tak penat bila balik dari bekerja sebab aku dapat rasakan sekiranya kita nie jenis yang bekerja bersungguh-sungguh untuk mencari rezeki yang diberkati, aku pasti kita akan merasa penat sebab kita semua cube berusaha tiak curi tulang ketika bekerja...huhuhu.. Itulah aku rasakan... Aku berusaha nak bawa balik rezeki yang diberkati untuk family aku dan aku penat bila balik keje.. Pas balik aku buat kek untuk terapi mindaku...hihihi..duit adalah terapi minda buat ramai orang....hahaha. Bukanlah.. Act bila kita buat benda yang kita suka, kita akan enjoy melakukannya.. Lupa penat sekejap.. Itulah yang aku alami..penatnya bila dikenang-kenangkan.. Tapi apakan daya..sebab kalau aku tak buat kek,kawan akan bertanya..bila aku kata takde, depa akan tanya macam-macam..malas nak layan. Tapi bila aku cakap ada kat ofis..ha senang..pandai-pandailah ko cari...

No comments: