Wednesday, 9 September 2015

Cuti sakit pun tak pandai duk diam

Tulah dia aku.. Reti duk diam hanya pada minggu pertama cuti sakit aku je. Pastu..takde maknanya aku nk duk diam. Tulah orang kata aku degil sampai bekas luka pembedahan aku tetas setelah sehari jahitan dibuka. Wah... Aku x lasak pun rasanya cuma aku tak beli support device yang doktor cadangkan ari tu. Aku tak beli sebab mahal dan doktor kata terpulang aku nak beli atau tida. Jadinya aku ada pilihan untuk tidak membazirkan duit aku.. Tu pendapat aku pada ketika itu tp akibatnya bekas luka itu tetas ataupun terbuka.
Syukur juga luka tu dah kering cuma pedih dia macam kena hiris pisau tulah... Ngeri gak tengok luka tu.. Dah macam longkang dah. Aku ngeri sebab bimbang luka dalam tak kering je.. Bimbang kena jahit semula je. Taknaklah lagi benang tu duk kat tangan ni... So.. Apa lagi.. Sapa yang tengah sakit tu.. Belajar-belajarlah duk diam-diam.. Dah kena baru padan muka

No comments: