Tuesday, 11 January 2011

sungguh penat

Sekolah dah bermula dan aku rasa sungguh penat 2 minggu nie ...terkejar-kejar aku buat keje rumah dan terkejar-kejar juga aku nak pergi keje sebabnya aku nak balik awal. Tahun ni kami ambik keputusan untuk ambik anak-anak kat sekolah depa. Kalau suamiku keje malam, dia akan ambik sebelum dia pegi keje dan kalau dia keje pagi aku punya turn pulak ambik. Tapi yang aku penat skit bila ayah depa keje pagi sebab aku kena buat sarapan berat untuk anak-anak. Diaorang punya class start pukul 11:30 pagi than depa nie tak nak makan kat taska, jadinya sebelum depa pegi taska aku akan pastikan depa nie dah makan berat supaya dapat menampung perut mereka menjelang pukul 1 untuk makan kat sekolah. Sekolah depa memang ada makan tengahari, tapi aku bayarlah..rm40 sebulan. Okay jugak sebab anak-anak aku makan kat sekolah. Mungkin seronok ngan kawan-kawan makan 1 talam ....
Tapi aku memang penat sangat, cuma yang aku rasa aku takkan segagah nie kalau Allah tak bagi aku kelebihan supplementary vitamin yang aku makan. Aku makan jamu mak dara pada waktu awal pagi baik saja bangun dari tido dan petang. Than aku makan multi vitamin for women pas aku ambik sarapan aku kat tempat keje.... Alhamdulillah ... aku dapat kelebihannya dengan izin Allah ...

No comments: