Wednesday, 7 December 2011

MARUAH


Hari ini dan esok aku bebas dari kerja-kerja yang memenatkan minda dan fizikal aku sebab aku dihantar untuk menghadiri MARUAH training. For those Tiers sepatutnya tahu tenatang training tersebut. For those yang ex-tiers tu, training nie sama jer dengan MAD training not gila tapi Make A Different training.. Go..go.. go yang can do it if you stay the course. Apa yang aku tahu konsep dont break the glass is only for those yang tidak attend training tu lagi. Bagi aku yang betul-betul enjoy training tersebut aku rasa macam nak share apa yang aku dapat kat sana yang mungkin juga aku ada practice-kan selama ini dalam kehidupan aku.. Aku tak pasti mana aku dapat konsep tersebut. Mungkin sebab aku sendiri suka menonton dan mendengar rancangan motivasi.. mungkin..Tapi who can break the glass with Zubedy? Nobody can coz we have make a promise to them to keep what we learn in the class. I'm sorry I cannot break a glass.. maybe next time I'll share with you but not now..

2 comments:

Erna Kimia said...

Anas Zubedy ke? dgr training dia mmg best..erna tak pernah ada peluang attend lagi =)

Angah Fadzrul said...

Facilitator dia ari tu Azree Zubedy, partner Anas.. memang menarik.. Tapi yang x menarik.. don't work for MONEY ..hehehe