Sunday, 4 December 2011

Baguskan mereka semua tu..

Baguskan mereka semua yang berani menceburkan diri dalam bidang perniagaan... Aku cemburu sebenarnya dengan kawan-kawan yang berani meninggalkan kerja makan gaji, jaga anak kat rumah than dalam masa yang sama dalam diam mereka berniaga... huh.. bilalah masanya itu tiba untuk aku mendapat kekuatan itu... Bila aku suarakan pada suamiku yang aku dah penat bekerja, dia mesti ada rancangan yang amat suka aku dengari tapi yang aku tak tahan dia kata, kita tunggu VSS dulu. Baru sedap nak duk rumah katanya... Kita beli rumah cash kat seremban ker rantau ker.. than kita jual rumah nie.. Bilalah agaknya impian ku yang nak duk kat rumah jadi mem jadi kenyataan... Ya ALLAH.. aku mengharapkan pemintaan aku ini didengari dan di makbulkan oleh MU... amin...

No comments: