Tuesday, 16 November 2010

Sakit mata lagi

Dah 2 ari aku mc disebabkan sakit mata sejak dari malam sabtu lagi. Nie mesti kesan jangkitan dari Harraz. Aku ingatkan dah selesai dah tapi tidak. Rupa-rupanya virusnya masih berbaki di rumah ini. Harap-harap akulah yang terakhir sebabnya suami aku belum kena lagi. Dua-dua mata aku sakit ... sekali 1 shot Allah bagi... Alhamdulillah kerana dia sayang padaku. Dia bagi aku sakit disaat dan waktu yang agak sesuai sebabnya aku bleh buat preparation for Raya Haji. Aku balik rumah mertuaku tahun nie tapi aku balik lepas Zuhur esok, Insya Allah sebabnya suami aku terpaksa bekerja malam nie. Dia nak cover semula duit dia yang dah digunakan untuk beli hand phone baru dia. Dia beli smart phone untuk serve masa keje malam. Dia dah start semula main Forex. Masa dia keje day dulu, rajin gak dia main... adalah untung skit2 katanya. Biarlah dia asal dia bahagia dan tidak mengkhinatiku ...

No comments: