Thursday, 25 November 2010

You Complete Me



Ehm... tengah layan you tube aku terjump lak ayat yang mana suami aku tujukan pada aku masa dia nak lamar aku 10thn yang lalu. So sweet .... takleh nak layan aku nie ...hehehe. Sebenarnya terlalu singkat perkenalan aku dan suamiku sehingga bawa kami bahagia hingga kesaat ini... Dalam 2 bulan kami berkenalan dia terus melamar aku menjadi isteri bukan kekasih. Aku sangkakan dia main-main sebab terlalu muda usia perkenalan kami dan dia tak kenal siapa aku. Tapi dia menunjukkan kesungguhannya dengan melamar aku sendiri pada keesokkan harinya. Terkejut aku bila aku duk dapur than abah datang tanya kat aku " Ko nak tak orang kat depan tu?" hehehe... aku bawa dia balik rumah sebab dia yang beriya-iya nak hantar duit kat familly aku, maklumlah ari tu aku baru dapat gaji.
Mula-mula aku ingat dia terdesak a.k.a desperate sebab masa tu umur dia dah 27thn tapi tak sebenarnya bila aku risik-risik sebab dia sebenarnya dah punya kekasih di negeri tanah kelahiran dia. Ehmmm... kan dah jodoh namanya ... selama mana pun kita bercinta tapi kalau bukan jodoh kita tak kemana .... Sehingga hari ini dia masih melayan aku seperti dahulu cuma yang pasti suamiku nie tak pandai menunjuk-nunjuk akan kasih sayangnya tapi aku tahu yang dia masih sayangkan aku seperti dulu. Aku terlalu bersyukur pada Allah akan kurnianNYA ini. Walaupun kadang-kadang ada benda yang membuatkan aku geram dengan dia tapi aku tepis dengan mengenangkan benda yang baik-baik berlaku antara kami ... Semoga kami berbahagia dunia dan akhirat...Amin

No comments: