Saturday, 11 December 2010

Aku yang makin malas sekarang nie

Nak kata aku dah gemuk tak jugak tapi aku tak tahulah kenapa penyakit malas makin menjadi-menjadi menyerang aku sejak dua menjak nie. Malas nak update blog tapi fb aku rajin buka sebab sepupu-sepupu aku dah makn banyak berkampung kat sana. Yang terbaru makngah aku yang dah pencen pun dah ada fb... aku malas nak kemas rumah ... malas lipat kain... dan yang paling dasyat malas nak berjaga ...hahaha. Secara total-nya semua nie adalah akibat yang aku nie suka tido ... Kenapa ek? Sebab aku penat kot keje ... mungkin tapi tak jugak... tido terlebih pun bleh jadi badan kita lemah. Tapi yang bestnya suami aku memang betul-betul faham dengan keadaan aku nie ... kadang-kadang bila hujung minggu aku tido petang dia siap marah anak-anak aku buat bising sebab ummi depa nak tido, siap suruh tido dalam bilik ... haha

No comments: