Wednesday, 22 December 2010

Padan muka ummi ...kata Harraz

Last friday, aku invite adik2 makan steamboat kat KL tapi bukan semua yang aku jemput sebab ada jugak yang kalu dijemput tak dapat nak datang, so aku tak ajaklah. Biarlah apa orang nak kata. Disebabkan dah lambat depa mai tang Seremban, kami pergi jer kat Kampong steamboat yang terletak kat Setiawangsa. Tak berapa menarik makanan kat sana tapi nak buat camner aku dah tersilap langkah, terpaksalah jugak kami makan kat sana. Sebenarnya aku lapar masa tu, terus jer aku ke kaunter untuk dapatkan tempat. Sepatutnya pegilah tengok makanan dia, ok ker x. Nak tarik balik dah segan, makan jerlah ...

"Padan muka ummi" ... kata Harraz sambil terenyum. Ha.. tergamang aku dibuatnya. Nampak kurang ajar tapi ada betulnya apa yang dia katakan tu. Dia terkeluar perkataan tu masa aku tengah celaru samaada nak bagi Fatin, anak buah aku a.k.a anak susuan aku yang mai dari Seremban tu nak tengok cerita kartun Barbie atau tidak. Sebabnya cerita seksi. Aku memang control penglihatan mata anak-anak aku. Eeeee... Dalam kecelaruan aku tu, nasib baik adik-adik aku faham yang aku kena dan harus tukar siaran .....

No comments: