Thursday, 30 December 2010

Dipenghujung tahun 2010

Esok adalah merupakan orientation day for Abdul Salam kat SRIAKL. Orientation day tu tetap diadakan walaupun PM dah declare cuti umum esok sempena pasukan bola sepak kita telah menjuarai piala AFF Suzuki yang telah mengalahkan pasukan Indonesia dengan argegat 4-2. Banyak betul benda yang diuruskan besok sebabnya esok juga antibiotik Umar perlu diambil dan buku sekolah mereka-mereka nie perlu dibeli... Jadi aku pun berpakatlah dengan ayah depa yang aku akan join orientation day Abdul Salam dan selebihnya dia yang kena urukan. Nasib baik aku terfikir nak call HA bertanyakan antibiotik Umar sebabnya setahu aku farmasi tutup masa cuti umum dan hujung minggu. Dapat cakap dengan farmasi bahagian kecemasa tadi rasa lega sebabnya dia suruh ambik kat counter dia orang pukul 9 esok. Harap-harap dia bancuhlah diap-siap.
Pas semuanya selesai nanti kami akan pergi ke Air Keroh, Melaka untuk bercuti .... Hu.. tak sabbar rasanya nak makan Yong Tau Fu Sup kat Pantai Kundur, roti john dia... ayam golek... ABC coklat... pergh ... Melaka tunggu ku datang. Sebenarnya tujuan kami kesana sebab ada majlis perkahwinan sepupu aku pada hari sabtu nanti..

No comments: