Saturday, 11 December 2010

D90

Alhamdulillah.... akhirnya aku berjaya memiliki DSLR aku yang pertama. Aku bukanlah terror sangat pun dalam bidang photography nie tapi minat aku pada seni photography tu yang menyebabkan aku teringin sangat memilikinya. Lama dah aku berhajat nak membelinya dan akhirnya hari rabu lepas suamiku melayan keinginanku.. Tu pun sebab aku akan dapat duit kutu hujung bulan nie. Memang tujuan aku main kutu ngan kawan-kawan sekerja ku memang untuk membeli DSLR sebijik ... hahaha Tapi D90 nie terlebih budget-lah pulak. Takper bak kata suamiku alang-alang membeli biar menang memakai. Nanti kalau dah tau trick nak upgrade-lah pulak. Tu yang kami decide beli D90 yang biasanya untuk Pro beginner user. Best sungguh rasanya memiliki apa yang kita idamkan. Sekarang nie, tiap-tiap malam aku mengadap manual dia untuk mengasah skill aku...cewah.

4 comments:

Mokteh said...

kak a'in sgt advance. pasni kena la update blog pictures byk2...hehe

Angah Fadzrul said...

alang2 chot ...

Mokteh said...

kak a'in, mahal jgk kamera kak a'in ni. saya baru teringin hahaha

Angah Fadzrul said...

Klu dah minat chot ... apa saja sanggup ku redah