Thursday, 5 May 2011

Ada aku kisah ...

Aku tak pasti samaada patut tak aku gunakan dan amalkan frasa tu atau tidak sebabnya aku tak rasa aku jenis orang macam tu. Kadang-kadang aku pun tak pasti kenapa aku buat keje yang bukan job scope aku. Inilah padahnya sebab ... boleh tak aku kata yang aku nie baik sangat ...? Selama nie aku baik tolong puak nie sebabnya aku paham puak-puak nie memang hobi dia membesarkan $%#@*&^ mereka kat office mereka. Aku keje kat ngan LINE nielah yang selalu tolong settle-kan masalah mereka. Aku bukannya orang berkira TAPI aku cukup bengang bilanya aku cuba betulkan kesalahan mereka tapi balasan dia menyakitkan ... Aku siap guna perkataan DEAR lagi kat depan nama depa tapi ... nielah balasannya... dia marah-marah kita lak ... ehm... inilah nasib diri ku yang malang

No comments: