Monday, 9 May 2011

Apa yang harus aku lakukan....?

Niat hati ni kuat nak mengerjakan ibadah umrah bersama suami tersayang....aku suarakan hajat aku ni padanya dalam masa yang sama aku berdoa kepadaNYA semoga suamiku terbuka hatinya untuk melayan hajatku ini. Alhamdulillah dia okay dengan hajatku itu dan dia berhajat nak bawa mertuaku sekali.Aku okay je sebab tujuan kita kesana nak beribadah bukan nak berbulan madu.Asalnya dulu nak bawa anak-anak tapi mengenangkan yang Umar masih kecik dan hati ni dah macam tak sabar-sabar nak ke sana....jadinya berdua jerlh.Than my hubby nak bawa mak dia...bawalah.Insya Allah...dan cadangannya nak pergi awal bulan 3 tahun depan. Tu pun dah penat fikir anak-anak yang nak kena tinggal ni. Moga ALLAH permudahkan. Tapi ari tu aku ada suaraka hasrat aku ni pada mak ngan abah aku...yang pastinya mak aku berubah skit muka dia masa aku cakap yang mertua aku pun ikut sekali. Aku faham yang dia ada hati nak ke sana lagi tapi aku tak berdaya nak terangkan kat dia yang mertua aku x pernah kesana dan aku jua tak berdaya nk terangkan pada dia yang nak bawa pergi tu anak dia. Aku cukup takut kalau aku terkecikn hati di. Mak tu oooo.....Aku sebenarnya nak minta tolong dia jaga anak-anak aku sepermergian aku kesana... Apa yang harus aku lakukan sekarang nie...

No comments: