Monday, 2 May 2011

masa bersantai bersama keluarga

Wah... sooo long weekend holiday... best sungguh sebab dapat bercuti dan bersantai bersama keluarga. Dahlah tak masuk keje untuk weekend support ... memang menarik. kredit tuk boss aku buat pertama kalinya long weekend aku xyah support atas alasan no baby sitter. SEbenarnya kat tempat keje aku tambah sehari lagi cuti iaitu mass vacation pada hari jummat lepas. Ini bukanya bermakna biz kami jatuh tapi memang selalunya kalau waktu cuti panjang macam nie, orang akan sambung cuti jadi TI ambik langkah berjaga2lah kononnya nie...Yang paling best sangat aku untuk cuti kali ni, suamiku bawa kami sekeluarga melawat kawan ... sahabat baikku masa bersekolah kat SMVKK dulu, iaitu mala yang baru lepas bersalin anak perempuan kembarnya ... lepas rindu sebab selama nie kami asyik berhubung melalui FB ataupun YM jer ... terlepas rindu sampai terlupa yang Umar sebenarnya tak berapa sihat. Ha ambik ko, malam tu Umar demam panas .... huhuhu. Semalam lak tak ingat jugak yang malam tadinya Umar demam. AKu masak nasi lemak, kami bruch kat Tasik Titiwangsa ... layan anak-anak main bola. maklumlah rumah kami tingkat 10, bila depa jumpa tanah ... tak ingat nak balik. Bilallah agaknya kami nak dapat rumah bawah agaknya ... INsya Allah kalau kita usaha kearahnya ...

No comments: